Tilos Adası Gezisi

Yazar: 28 Haziran 2019 Yurtdışı Geziler

Bu yaz için hangi Yunan adasını seçeceğim konusunda biraz araştırma yaptım ve sonunda hakkında pek kimsenin bilmediği Tilos adasında karar kıldım.

Narenciye Müzesi - Sakız Adası

Yazar: 29 Nisan 2019 Yurtdışı Geziler

2015 yazında Sakız Adası tatilimiz sırasında adanın Kampos bölgesinde bulunan farklı bir müzeyi gezdik. Burası Citrus Museum yani Narenciye müzesi olarak geçiyor.

Eupalinus Tüneli - Samos Adası

Yazar: 25 Nisan 2019 Yurtdışı Geziler

Temmuz 2018’de Samos adasındaki tatilim sırasında bir sabah adını çok duyduğum ve merak ettiğim tarihi su tünellerine gitmeye karar verdim. Kahvaltıdan önce yürüyerek yola koyuldum.

Lipsi Adası Gezisi

Yazar: 8 Ekim 2018 Yurtdışı Geziler

Gezimizin ikinci durağı olan Lipsi Adası’na Leros’tan yarım saatlik bir feribot yolculuğuyla ulaştık. Leros’a bakir bir ada derken burası sakinliğiyle orayı da geçti.

Leros Adası Gezisi

Yazar: 17 Eylül 2018 Yurtdışı Geziler

Euro serbest uçuşa geçmeden hemen önce Yunan Adalarına Temmuz ortasında gidebildiğimiz için şanslıydık gerçekten. Bu satırları yazarken bile Euro kuru Temmuz ayını aratacak kadar yükselmişti.

Alsace Şarap Yolu

Yazar: 31 Ağustos 2016 Yurtdışı Geziler

İlk kez iki sene önce bir TV programında görmüştük bu bölgeyi ve o zamandan beri gidilecek yerler listemizde vardı. Yaklaşık altı ay önceden gidiş-dönüş Stutgart bileti alıp araba kiralama ve otel rezervasyonlarını da yaptıktan sonra tek yapmamız gereken...

Cinque Terre Gezisi

Yazar: 26 Haziran 2016 Yurtdışı Geziler

Bu kez sizlere İtalya seyahatim sırasında gittiğim bir yerden bahsedeceğim. Roma, Venedik gibi klasik rotaların dışında herkes tarafından bilinmeyen bir yerden söz etmek istiyorum. Buranın adı Cinque Terre. İtalya'nın kuzeybatısında, Ligurya Denizi kıyısında yer alan birbirine yakın beş köyden oluşan bu yer, oldukça etkileyici bir coğrafyaya sahip. 2010 yılının Mayıs ayında buraya yaptığım günübirlik seyahati anlatmak istiyorum.

Slovenya Gezisi

Yazar: 19 Haziran 2016 Yurtdışı Geziler

2015'in Mayıs ayında eşimle dört günlük bir Slovenya seyahati yaptık. Ülkenin başkenti Ljubljana'da kalmayı tercih ettik. Slovenya şimdiye dek gittiğim en yeşil ülke oldu. Ülke yüzölçümünün %60'ı yeşil alanlardan oluşuyor.

Belgrad (Beograd) Gezisi

Yazar: 17 Haziran 2016 Yurtdışı Geziler

2015 yılı Şubat ayında eşimle Sırbistan'ın başkenti Belgrad (Beograd) şehrini keşfettik. Beograd, Slav dilinde beyaz şehir anlamına geliyor. Uçağımızdan inince şehir merkezine giden A1 nolu otobüse bindik.

Samos Adası Gezisi

Yazar: 13 Mayıs 2016 Yurtdışı Geziler

Kuşadası’ndan feribotla gidilebilen yanıbaşımızdaki Samos adası ile bu yıl tanışma fırsatını elde ediyoruz.

devamı ...

Deprecated: stripslashes(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/kangurular/kangurular.com/public/application/inc/fonksyonlar.php on line 5