Makedonya Gezisi

Yazar: 30 Nisan 2016 Yurtdışı Geziler

2016'nın Mart ayı ortasında 4-5 günlük bir Makedonya seyahati yaptık. Seyahat planımıza göre önce 2 gün Makedonya'nın sınır şehri olan Ohrid'de kalacak. İki gece de Üsküp'te kaldıktan sonra İstanbul'a dönecektik. 70 dakika kadar süren rahat bir uçuştan sonra Üsküp Büyük İskender Havalimanı'na indik.

Rodos Adası Gezisi

Yazar: 15 Ocak 2016 Yurtdışı Geziler

Rodos, on iki adaların en büyüğü ve merkezi. Oldukça büyük bir ada. 1400 km kare yüz ölçüme sahip. 130.000 civarı yerleşik nüfusu var. Burada 2 gece kaldık ama kesinlikle çok kısa ve en azından 4-5 gün kalınmayı hak ediyor. Dünyanın yedi harikasından biri sayılan ve güneş tanrısı Helios'un şerefine yapılan ünlü Rodos heykeli..

Kos Adası Gezisi

Yazar: 12 Mayıs 2015 Yurtdışı Geziler

Ülkemize en yakın adalardan bir olan Kos (İstanköy), Bodrum'un tam karşısında yer alıyor. Anadolu'ya uzaklığı 8 deniz mili ve 30.000 civarı nüfusu var. 2012 yazında yaptığım adalar turunun son durağı olan bu adada da iki gece kaldık. Rodostan Blue Star feribotuyla yaptığımız konforlu bir yolculuk sonrası adaya vardık...

Zürih Gezisi

Yazar: 7 Mayıs 2015 Yurtdışı Geziler

Pegasus'un kampanyalarından birinden faydalanarak uygun fiyatlı uçak biletimizi alıp, gelir seviyesinin çok yüksek olduğu ama bununla bağlantılı olarak Avrupa'nın en pahalı şehirlerinden biri olan Zürih'e doğru yola çıkıyoruz...

Meis Adası Gezisi

Yazar: 1 Nisan 2015 Yurtdışı Geziler

Yıllar boyu Kaş'a tatile gittiğim her yaz, bu adaya uzaktan bakar, bir gün oraya gidebilmenin hayalini kurardım. Öyle ki Mikonos, Santorini gibi popüler Yunan adalarına gitmektense bu küçük adacığa gitmek daha cazipti benim için. En sonunda 2012'nin Haziran ayında bu arzumu gerçekleştirip eşimle adaya ayak bastık. Meis bize her ne kadar yakın olsa da (yaklaşık 1,2 deniz mili mesafede) bir yunanlı açısından bakarsak...

Sakız Adası Gezisi

Yazar: 26 Mart 2015 Yurtdışı Geziler

Çeşme bağlantılı yaz tatilimize, 4 günlük Sakız Adası gezisini de ekleyip, bir Yunan adasını daha gezdiklerimiz listemize eklemek istiyoruz. Ulaşım: Sakız Adası(Chios)'na Çeşme'den kalkan feribotlarla yaklaşık 1 saatte ulaşılıyor. Ertürk, Egebirlik ve Sunrise Tur gibi alternatifler var. Ertürk diğerlerine göre daha pahalı, biz Egebirlik'i tercih ettik. Ertürk diğerlerine göre normal kalkış zamanından biraz daha önce hareket ediyor. Adaya girişte pasaport kontrolü...

Kars Gezisi

Yazar: 23 Mart 2015 Yurtiçi Geziler

Anadolu'nun bu gizemli şehrini keşfetmek üzere, küçük bir grup ile Türkolog ve Anadolu tarihçisi Ali Canip Olgunlu önderliğinde çıktığımız yolculuğun ilk durağı, elbette ki Kars Harakani Havaalanı oluyor. Oldukça modern ve büyük yapısı ile hepimizi şaşırtıyor. Havaalanı, şehir merkezine sadece...

devamı ...

Deprecated: stripslashes(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/kangurular/kangurular.com/public/application/inc/fonksyonlar.php on line 5