La Taverna İtaliana - Roma - İTALYA

Yazar: 30 Ekim 2014 İtalya

Yeri metro istasyonuna uzak olmasına rağmen gitmeye değecek bir mekan. Kalite fiyat oranı tam kararında. Ev şarapları ucuz ve kaliteli. Başlangıç olarak buffalo mozzarella ve kızarmış enginar, Ana yemek olarak mantar soslu...

El Quim De La Boqueria - Barselona - İSPANYA

Yazar: 17 Ekim 2014 İspanya

Öğlen Barselona'da otelimize yerleştikten sonra öğle yemeği için ilk planladığımız yer olan La Boqueria pazarına gidiyoruz. Pazarın içerisine girer girmez büyüleniyorsunuz. Her yerde rengarenk meyveler, meyve suları, deniz ürünleri, etler, peynirler vb. ürünler var ve her şey çok taze gözüküyor. Çok acıktığımız için iki alternatifimizden biri olan El Quim'e gidiyoruz...

Ayşe Hanım Izgara Steakhouse - Kapandı

Yazar: 16 Ekim 2014 Restoranlar (Grup Yorumları)

Ayşe Hanım Steakhouse, Bereket grubunun açtığı muhafazakar olmasıyla tanınan işletme. Açılalı 1 seneyi geçti. Vatan caddesi üzerinde yer alıyor. Kebap ve ciğercilerin yoğun olduğu bölgede bu konsept dikkat çekici. Arkadaşlarla akşam yemeği için buluşma noktası olarak burayı seçtik. Şık dizayn edilmiş açık ve kapalı salonları var. Personel tecrübeli ve güleryüzlü. Mekan sahibi İsa bey, yemek boyunca bizimle yakından ilgilendi, bilgiler verdi. Mekanın isminin hikayesi de ilginç. Merak edenler İsa beyden dinleyebilir.

Et Inn Kebap & Steak - Sahrayıcedid - İSTANBUL

Yazar: 15 Ekim 2014 Restoranlar (Grup Yorumları)

Sahrayıcedid'in ferah ve şık, kebap aynı zamanda steak house konseptli restaurantına Mekanist dostlarla buluşmak için gittik. İlk girişten itibaren yakın bir ilgiyle karşılanıyorsunuz ve şık büyük etkileyici salonu ve bahçeyi gördüğünüzde etkileniyorsunuz. Her yer bakımlı ve her şey düşünülmüş. Çocuk oyun odaları çok iddialı. Çoğu yemeği deneyebilmek için ara sıcak ve ana yemeklerden azar azar getirilmesini rica ettik. Önden tereyağ, tulum peyniri, ezme, turşu ve balon pide servis edildi...

Tou Kostantaki - Kavala - YUNANİSTAN

Yazar: 12 Ekim 2014 Yunanistan

Muhteşem Ammolofoi plajında zaman geçirdikten sonra öğle yemeği için bu mekana geldik. Tou Kostantaki, bu bölgenin en popüler restaurantlarından birisi. Kavala'nın Nea Peramos bölgesinin deniz görmeyen bir iç paralel sokağında bulunuyor. Girişi ve bahçesi çok güzel, çiçek ve bitkilerle süslemişler. Öğlen bahçesinde oturmak çok keyifli...

Beautiful Alice Restaurant - Thassos - YUNANİSTAN

Yazar: 11 Ekim 2014 Yunanistan

Thassos adasında iki defa Aliki Beach'e geldik ve ikisinde de bu mekanda yemeğimizi yedik. Birinde akşam, birinde de öğlen mekana geldik. En çok keyif aldığımız akşam yemeği oldu çünkü müşteri azdı ve bizimle çok güzel ilgilenildi. Öğlen yoğun olduğu için servis biraz aksıyor ve servis yapan aile çok stres yapıyor. Bazı zamanlar sahibesi olduğunu düşündüğüm teyze...

Nisiotiko - Alexandroupolis - YUNANİSTAN

Yazar: 10 Ekim 2014 Yunanistan

Dedeağaç için Mekanist'te ve bloglarda popüler olan bu mekanı biz de denemek istedik. Giderken akşam ve dönüşte öğleden sonra uğradık. Öncelikle yediğimiz her şey çok lezzetli değildi ama Yunanistan gezimizin en iyi bazı lezzetleri de buradaydı. İlk gittiğimiz akşam ızgara ahtapot, karamelize soğanlı kalamar, kabak kızartma ve ızgara peynir aldık. Bana göre buranın en lezzetli yemekleri...

Burger Meester (Bij Artis) - Amsterdam - HOLLANDA

Yazar: 4 Eylül 2014 Hollanda

Artis Hayvanat Bahçesini gezdikten sonra keyifli bir hamburger yemek için en iyi alternatiflerden birisi. Amsterdam'da dört yerde hamburger yedim hamburgerdeki tüm malzemeler düşünüldüğünde en beğendiğim mekan burası oldu. Bu hamburgercinin 4 yerde şubesi var. Benim yorumum bu şubesi içindir. Dışarısı yağışlı olduğunda içeride...